قوانین سایت و شرایط بازگشت

در توگجت، رضایت شما اولویت اصلی ماست. ما همیشه تلاش می‌کنیم کالاها رو در بهترین وضعیت و کاملاً سالم به دستتون برسونیم. با این حال اگه نیاز به مرجوعی داشتید، لطفاً این موارد رو مطالعه کنید:

🔸 شما می‌تونید در صورت داشتن شرایط زیر، تا 7 روز کاری بعد از دریافت کالا، اقدام به بازگشت کنید:

  • کالاهای مشکل‌دار یا خراب (در صورتی که ایراد از جانب شما نباشه).
  • کالای اشتباه (اگه محصول ارسالی با سفارش شما تفاوت داشته باشه).
  • پشیمانی از خرید (فقط در صورتی که کالا در بسته‌بندی اصلی و پلمپ شرکتی باشه و استفاده نشده باشه).

❌ کالاهایی که امکان مرجوعی ندارند:

  • کالاهایی با بسته‌بندی باز شده (مگر اینکه ایراد فنی غیرقابل رفع داشته باشند).
  • کالاهایی که فعال‌سازی شده باشن (مثل گجت‌های هوشمند).
  • کالاهای مصرفی مثل باتری یک‌بار مصرف یا مایعات.
  • کارت‌های هدیه و لایسنس نرم‌افزاری.
  • کالاهایی که در اثر استفاده نادرست آسیب دیده باشن یا توسط تعمیرکار غیرمجاز دستکاری شده باشن.

📦 مراحل بازگشت:

  1. تماس با پشتیبانی توگجت از طریق شماره 09035815016 یا ایمیل info@togadget.com
  2. ثبت درخواست و دریافت تأییدیه
  3. بسته‌بندی محصول همراه با لوازم جانبی، جعبه اصلی، کارت گارانتی و فاکتور
  4. ارسال کالا طبق راهنمایی تیم پشتیبانی و نگهداری کد رهگیری پستی